Moje top 3 seriale z Netflixa.


1. „Wikingowie"
Młody wiking, Ragnar Lothbrok, marzy o wyprawach na zachód, aby złupić tamtejsze kraje. 

Pokochałam ten serial, pomimo tego, że nie lubię filmów historycznych. Aktorzy świetnie dobrani, bardzo realistyczne sceny. Serial pokazuje tez różne intrygi władców i to jak ludzie musieli walczyć o swoje. Z odcinka na odcinek byłam coraz bardziej wciągnięta w historie Ragnara- głównego bohatera. Szczerze polecam.



2. ,,The 100"
Szkodliwe promieniowanie niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię setka nieletnich przestępców w celu sprawdzenia warunków do życia.

Świetny serial, z sezonu na sezon działo się coraz więcej.  Nieprzewidywalne zmiany akcji i wizja przyszłości niewiarygodnie przypadły mi do gustu. Naprawdę mogę polecić.


3. „Czarne lustro"
Historie osadzone w przyszłości, opowiadające o przykrych konsekwencjach rozwoju naszej cywilizacji, pokazując w sposób karykaturalny do czego może dojść jeśli nic się nie zmieni. W serialu zostaje poruszony między innymi problem wpływu nowych technologii na życie osobiste, czy podporządkowania życia regułom telewizji i portali społecznościowych, gdzie nic już nie jest prawdziwe. 

Historie niezwykle interesujące a nawet wstrząsające. Można zauważyć, że w przyszłości nie będziemy w stanie obronić się przed rzeczami , które sami stworzyliśmy. Warto obejrzeć i się przekonać.


Źródło: http://www.filmweb.pl/
             https://pl.pinterest.com/

33 komentarze:

  1. Nie oglądałam żadnego, ale trzecia propozycja wydaje się super:)
    Zostawiłam obserwację, pozdrawiam, https://kolorowazuzita.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. The 100! Uwielbiam ten serial! Czekam na nowy sezon, chyba, że już jest? :O lecę sprawdzić! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne lustro skończyłam, świetny serial, daje do myślenia, każdy odcinek skłonił mnie do głębszych refelksji..
    Wikingów oglądam, właśnie zaczęłam 4 sezon, kocham aktorów, kocham klimat. Ahhh!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam seriale netflixa, ale to są akurat trzy, których nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne lustro oglądałam, niestety brak czasu kazał mi odpuścić. Ale może jeszcze powrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne lustro bardzo mnie zainteresowało! Jak znajdę wolną chwilę na pewno zacznę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to mega zainteresowały mnie "The 100" i "Czarne lustro" . Może teraz jak mi się nudzi to zacznę oglądać któryś z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba w końcu kupię sobie dostęp do Netflixa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo dobrych opinii o the100 ja teraz ogladam riverdale

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarne lustro już mi ktoś polecał, chyba muszę sprawdzić po takiej rekomendacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam riverdale, ale o the 100 też słyszałam wiele pozytywnych opinii ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jednak nie przekonał żaden z tych filmów, nie moje klimaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarne lustro to po prostu życie!♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam o dziwo żadnego z tych seriali ale robię listę seriali do obejrzenia i muszę do niej dopisać the 100 i czarne lustro! W moim stylu, mam nadzieję że mnie wciągną! Uwielbiam oglądać seriale. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko "The 100" ale to jeden z lepszych seriali który oglądałam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne Lustro już od jakiegoś czasu mnie kusi... Aczkolwiek moim absolutnym netflixowskim ulubieńcem jest Stranger Things! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarne lustro chętnie bym obejrzała :)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Seriale to nie moja bajka. Szczerze mówiąc, to nie jestem fanka spędzania wolnego czasu przed TV.
    Dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaczęłam oglądać "The 100" , ale szybko skończylam , serial zdecydowanie nie dla mnie. Reszty niestety nie widziałam :)
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam żadnego z tych seriali ale na pewno na któryś się skuszę :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na bank się skuszę a któryś z seriali

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie zaczęłam oglądać " Czarne Lustro ". I muszę powiedzieć, że bardzo fajny serial.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę obejrzeć "czarne lustro" skoro tyle dobrego o tej serii w internecie słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście nie przepadam za serialami, ale ''Czarne Lustro'' wydaje się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachęciłaś mnie ostatnim serialem, nawet sobie obejrzałam zwiastun i myślę, że dzisiaj sobie włączę i dam mu szansę :)
    https://nouw.com/klaudialisiecka

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam czarne lustro i polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie oglądałam żadnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O "Czarnym lustrze" nie słyszałem. Muszę się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Żadnego z nich nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń