Parę słów o mnie

Mam na imię Kaja i chodzę do 3 klasy liceum. Maturę rozszerzoną piszę z geografii i angielskiego. 

W przyszłości chciałabym studiować wzornictwo przemysłowe lub architekturę wnętrz na Akademii Sztuk Pięknych dlatego od 2 lat chodzę na zajęcia z rysunku architektonicznego. Zawsze lubiłam rysować oraz wykonywać przestrzenne prace plastyczne, tworzyć coś z niczego, dlatego właśnie taki kierunek szczególnie mnie zainteresował. 

Poza „duszą artysty” jestem także „duszą myśliciela"(?) jeśli mogę to tak nazwać. Lubię rozmyślać o ludzkiej egzystencji, o możliwościach ludzkiego umysłu, świadomości, pozytywnym myśleniu, motywacji i wielu innych.

Jeśli chodzi o aktywność fizyczną moim faworytem jest siłownia, na początku liceum chodziłam regularnie lecz teraz przez nadmiar nauki mam małą przerwę.
Kocham tańczyć, przez jakiś czas uczyłam się shuffle dance.

Uwielbiam też czytać książki ale tylko kryminały lub psychologiczne np. o ludzkiej podświadomości czy różne inne „filozoficzne".

A teraz może czego nie lubię? Hmm.. Brukselki. To na pewno. No i nie lubię jeszcze pająków a tak poza tym to wszystko KOCHAM! ;) chyba

3 komentarze:

  1. Super się zapowiada kochana, trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, chyba zostanę u Ciebie na dłużej, Ciekawa z Ciebie rówieśniczka i dam z chęcią obserwację :D

    OdpowiedzUsuń