Moje sposoby na codzienną rutynę.

Wstać, ogarnąć się, zjeść i obowiązki. Wrócić do domu, ogarnąć się, zjeść i obowiązki. Znowu jeść, iść spać, żeby rano wstać. Macie tak czasem? Ja tak. W kółko powtarzająca się rutyna. Najczęściej w środku tygodnia, kiedy mamy najwięcej na głowie a czasu ubywa. No i co z tym zrobić. Trudno jest normalnie funkcjonować kiedy robimy te same czynności przez dłuższy okres czasu. Można zwariować. Oczywiście są ludzie, którym to odpowiada i w żadnym wypadku tego nie oceniam. Wręcz podziwiam, ponieważ jestem osoba, która lubi robić codziennie coś nowego, a kiedy czynności zbyt często się powtarzają zaczynam się nudzić i zniechęcać. Wtedy trzeba szukać motywacji, aby zrobić to, co do Nas należy, dlatego lepiej być nakręconym bez przerwy, aby nie mieć czasu na zniechęcenie się. Działać na pełnych obrotach. Tylko jak to zrobić?

Oto moje 5 sposobów na pokonanie codziennej monotonii:

1. Długa, relaksująca kąpiel
   Chyba moja ulubiona czynność-gorąca kąpiel mnóstwo piany, pachnące kule do kąpieli i mogę tak siedzieć godzinami. Odprężyć się i przez chwilę nie myśleć o niczym tylko zadbać o siebie.

2. Kawa i ciastko z najlepsza przyjaciółką/przyjacielem
       Chyba wszyscy lubimy kawę i ciasteczka?    W dodatku spędzenie chwili czasu w miłym towarzystwie naprawdę dobrze Nam zrobi. Pozwoli na chwilę odłączyć się od codzienności i porozmawiać na przyjemne tematy.
 Warto znaleźć chociaż godzinkę na wypad do pobliskiej kawiarenki.


                                                                
  
3. Spacer na świeżym powietrzu
   Nie zajmie nam dużo czasu a dotlenimy nasz mózg i od razu poczujemy energię do działania. Ponadto każda aktywność fizyczna bardzo dobrze wpływa na nasze zdrowie oraz samopoczucie





 4. Skupienie się na swojej pasji
   Każdy ma rzecz, którą kocha robić. Może to być czytanie książek, fotografia, gotowanie cokolwiek. Każdy jest w końcu inny. Ja na przykład kocham rysować i gdy w moje życie wkrada się rutyna, siadam z kartką papieru, ołówkiem i od razu czuję, że żyję!

                                                                                                                                                                

  5. Medytacja

Na początku nie jest to łatwe, lecz po kilku tygodniach staje się normalne. Mózg odpoczywa od zmartwień i ciągłych myśli, przez co czujemy niesamowitą ulgę i przypływ energii. Na początku byłam sceptycznie nastawiona, nie wierzyłam, że to coś daje. Teraz jednak wiem, że działa i naprawdę polecam.
  


A Wy jak walczycie z codzienna rutyną? :)






















34 komentarze:

  1. Zawsze interesowałem się tematem medytacji, najlepsze chyba są spacery oraz skupienie na pasji.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Sama kocham godzinami wysiadywać w wannie. To takie ahh <3 o niczym nie myśleć i słuchać muzyki. No i oczywiście pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak mi skupianie się na pasji bardzo pomaga jak zacznę coś robić na blogu to nie mogę przestać :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja walczę z rutyną dobrą muzyką, relaksującą kąpielą i ostatnio jedzeniem.
    Pewnie bym byla bardziej aktywna, ale z uwagi na brak sił w ostatnich 2 miesiacach ciazy stałam się bardziej leniwa ;c
    buziaki
    Jak zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega motywujący blog!! Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Kąpiel to moja ulubiona wieczora "rozrywka" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi pomaga mieć mieć dobry humor i relaks trening, bo po nim mam to uczucie energii, oraz udane zakupy😉

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z nią nie walczę :D Lubię wszystko to co robię w ciągu dnia i się nie nudzę :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam czasu na nudę , zawsze jest coś do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, jako włosomaniaczka, zazwyczaj relaksuję się robiąc spa dla moich włosów ;) Fajny post!

    nataliapoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Długa kąpiel zawsze pomaga! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre pomysły ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły. U mnie sprawdza się najlepiej długi spacer a później kąpiel w gorącej wodzie z ogromną ilością piany. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesuję się jogą, medytacją i innymi tego typu rzeczami, ale kończy się właśnie tylko interesowaniem, a nie wzięciem sprawy w swoje ręce, chyba czas to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne sposoby na pokonanie monotonii, ale też zrelaksowanie i odstresowanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wieczór z książką i ciepłą herbatą pod olbrzymim kocem, dodatkowo uwielbiam robić zdjęcia, więc do też sprawia mi radość i jest odskocznią od codzienności. Co do spacerów to spacer z psiakiem - coś co jest niby codziennością, ale też bardzo przyjemną czynnością :) pozdrawiam, świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spacer a potem długa kąpiel...idealnie! :) Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chcę walczyć z rutyną staram się zrobić coś nowego, nawet małego jak, np. ugotować coś po raz pierwszy, przeczytać książkę z nowego gatunku itp. ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba skorzystam z opcji odprężającej kąpieli... nie pamiętam kiedy ostatni raz ją robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam towarzystwo, kocham siedzieć i chociażby milczeć ale mieć przy sobie kogoś, kto nawet milczeniem potrafi poprawić nastrój. Kawa to druga rzecz, którą lubię pić kiedy dopada mnie rutyna jakoś po niej zawsze czuję sę lepiej, a więc punkt drugi jest moim faworytem! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Numer 4 zawsze do mnie przemawia <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne sposoby, moim faworytem jest chyba numer 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kawa u mnie też niemalże 'must do everyday' haha :D Kiedyś próbowałam medytacji, ale niestety totalnie mi to nie wyszło.

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastic post dear & wonderfull idea,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  25. Kawa i ciacho, to jest to :D
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Niejednokrotnie w moje życie wkrada się nutka codziennej rutyny...
    Jak sobie z nią radzę? hm... zazwyczaj próbuje gdzieś wyjść, choćby miałby to być krótki spacer :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatniego punktu nie próbowałam, ale z resztą się zgadzam ! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, bardzo fajnie dobrałaś zdjęcia :)
    Co do medytacji to nigdy nie próbowałam, ale reszta ciastko, spacer jestem na taaak!

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam pierwszych czterech sposobów ;) Medytacji nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam wszystkie sposoby, ale najbardziej pomaga kawa :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście przepadam za medytacją! Genialny post <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przydatne rady, ja często korzystam z punktu 4:)

    OdpowiedzUsuń